fredag 12. oktober 2007

En ny vakker nettbutikk....

Denne ukens butikk er svensk,og deres sortement er ikke som alle andres,her finner man mange nydelige produkter som ikke jeg har sett hos andre nettbutikker.For øyeblikket leverer de dessverre kun innenfor Sverige. Her har dere noen godbiter fra denne butikken.











Ukensbutikk er Mixin

Hvis du vet hvor man kan få tak i den hvite tallerkenhyllen,blir jeg kjempe glad om du legger igjen en komentar,for jeg har sett etter en slik lenge!

Klem Tonje

12 kommentarer:

Stina sa...

Hoppas att du har det bra. :-) Kram

Lantliga drömmar sa...

Vilken fin ny blogg du har! Tråkigt om andra hittar på bloggar med liknande namn...

Ha en riktigt skön helg!
Kram, Heidi

Lykke sa...

Hei Tonje.
Jeg tror vi får inn noen lignende tallerkenhyller i www.creme.no i løpet av et par uker.
Ja, gavealongen er i gang, forresten. Det er Katarina som har tatt på seg jobben med å administrere den.
Ønsker deg en riktig fin helg:)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei vennen!
Så kommentaren på Lykke sin side :) Og det er som hun sier, Kataarina som har tatt over etter meg ", Synd du ikke hadde fått det med deg - men det ordrner hun helt sikkert opp i , slik at du kan bli med igjen ! klem og god helg!

Handplockat sa...

härligt att hitta hit
så mycket fint du visar
ha en go lördag

Anonym sa...

Nydelige ting her...
Kjøpte en slikk på Blac Design i sommer jeg - den var stålfarget, men kan jo spraymales - om du ikke får tak i hvit...
Utrolig hva litt maling kan gjøre med "ting"...

Ønsker deg en koselig helg...

Anne sa...

Tok nå mot til meg og sendte den mailen jeg da. :-)

Den som intet våger, intet vinner.

. sa...

Lunehjem.no har den;)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tack för ditt besök på min sida!!!
Och du är hjärtligt välkommen tillbaka... och jag kommer gärna in här igen. Lägger en länk om det är ok med dej?
Ska titta in på Mixins hemsida, fina grejer!
Kram
Marie

Ellie sa...

Det tallerkenstativet synes jeg også er så fint! Kunne godt tenkt meg et slik, om jeg hadde hatt plass til det. Kongekronen var også nydelig! Ha en fortsatt god helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där och tack för tips på ytterligare en jättefin butik med så mycket vackert att titta på och shoppa! Ha en bra ny vecka! Mari.

Tonje sa...

Tusen takk til dere alle=)
etter deres tips kan jeg nå bli eier av den nydelig tallerken hyllen!!

Klemmer fra Tonje